perjantai 17. helmikuuta 2017

Vanhojen päivän perjantai

Tänään aloitettiin koulu jo 8.00. Vararehtorimme tuli jatkamaan hissan kokeen valvomista, kun ope lähti 3.-4.luokkien tyttöjen joukkueen kanssa Elenia-areenalle. Koulussa seurattiin Vanhojen tansseja ja sen jälkeen Sami piti pari tuntia ruotsia. Luokalta lähti viisi poikaa edustamaan Seminaarin koulua 5.-6.luokkien salibandyotteluihin ja kuulin, että voittohan sieltä tuli! 3.-4.luokkien tytötkin pääsivät pronssille.

Hyvää viikonloppua!

t:Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti