Tänään aloitettiin koulu jo 8.00. Vararehtorimme tuli jatkamaan hissan kokeen valvomista, kun ope lähti 3.-4.luokkien tyttöjen joukkueen kanssa Elenia-areenalle. Koulussa seurattiin Vanhojen tansseja ja sen jälkeen Sami piti pari tuntia ruotsia. Luokalta lähti viisi poikaa edustamaan Seminaarin koulua 5.-6.luokkien salibandyotteluihin ja kuulin, että voittohan sieltä tuli! 3.-4.luokkien tytötkin pääsivät pronssille.
Hyvää viikonloppua!
t:Jenni
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti