keskiviikko 8. helmikuuta 2017

Kuvispalkki

Hei kaikki rakkaat lukijat,
Tänään meillä oli ensimmäinen kuvispalkki kerta. Aamulla oli äidinkielen tukari, mihin osallistui ihmisiä. Ruokana oli pastaa ja se oli hyvää.

Läksyt:
matikka: S. 62-63

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti