Tänään ulkoiltiin iltapäivä. Oli loistava sää ja luistavat reitit! Reippailimme Ahvenistolle ennätysajassa, mutta todella liukasta reittiä pitkin, mikä oli aikamoinen seikkailu. Sen jälkeen hiihdimme/kävelimme järven jäällä 3-6 km. Sitten laskettiin mäkeä ja syötiin kodassa eväitä. Siinä tuli liikkumista lumella.
Matikassa kerrattiin desimaalilukulaskuja.
Läksyt:
Matikka:harjoittele kokeeseen
Äidinkieli: lue loppuun lukukirjasi ja tee siitä valitsemasi lukudiplomitehtävä ensi tiistaiksi.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti