tiistai 14. helmikuuta 2017

Ystävänpäivä

Tänään ulkoiltiin iltapäivä. Oli loistava sää ja luistavat reitit! Reippailimme Ahvenistolle ennätysajassa, mutta todella liukasta reittiä pitkin, mikä oli aikamoinen seikkailu. Sen jälkeen hiihdimme/kävelimme järven jäällä 3-6 km. Sitten laskettiin mäkeä ja syötiin kodassa eväitä. Siinä tuli liikkumista lumella.

Matikassa kerrattiin desimaalilukulaskuja.

Läksyt:

Matikka:harjoittele kokeeseen
Äidinkieli: lue loppuun lukukirjasi ja tee siitä valitsemasi lukudiplomitehtävä ensi tiistaiksi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti