torstai 2. helmikuuta 2017

Torstai 2.9.17

Tänään aamulla B-ryhmällä oli puukässää ja A-ryhmällä oli matematiikkaa. Sitten oli ruokailu. Ruokana oli perunamuusia ja jauhelihapihvejä. Ruokailun jälkeen oli englantia. Nyt meillä on välkkä ja seuraavaksi on äidinkieltä.


LÄKSYT:
-englanti: start 10 p.112, ex. 6 p. 114, ex.7 p.114



Terveisin: Reetta ja Lotta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti