Tänään oli kipakka pakkanen, joten jäimmekin koululle liikkumaan. Oli tosi kivat liikkatunnit. Ensin juostiin, sitten oli reaktiolähtöjä ja vähän reagointia ja yhteistyötreeniä Lontoon bussi-pelissä. Sen jälkeen harjoiteltiin dodgeballia ja salibandyä, koska näistä on tulossa koitokset tänä keväänä. Minäkin pelasin taas mukana ja kyllä tuli hiki!
Katsottiin tänään 6d:n Semppu-TV. He "vähän" ehkä piikittelivät meille dodgeball-mestaruudestaan. :) Olihan siinä jaksossa hyviäkin aiheita, kuten varaston sotkuisuudesta ( ja Donlad Trumpista) sekä Kielikadun avajaisista.
Kerrattiin matikan desimaalilukulaskuja ja oppilailta tuli kommenttia, että nämähän ovat helppoja...
Vaikeinta on desimaaliukujen jakolaskut, joten niitä kannattaa kerrata! Koe on 15.2. keskiviikkona.
Hyvää viikonloppua!
t:Jenni-ope
p.s. Läksynä on tehdä omat kertaustehtävät matikasta loppuun
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti