perjantai 10. helmikuuta 2017

Perjantai

Tänään oli kipakka pakkanen, joten jäimmekin koululle liikkumaan. Oli tosi kivat liikkatunnit. Ensin juostiin, sitten oli reaktiolähtöjä ja vähän reagointia ja yhteistyötreeniä Lontoon bussi-pelissä. Sen jälkeen harjoiteltiin dodgeballia ja salibandyä, koska näistä on tulossa koitokset tänä keväänä. Minäkin pelasin taas mukana ja kyllä tuli hiki!

Katsottiin tänään 6d:n Semppu-TV. He "vähän" ehkä piikittelivät meille dodgeball-mestaruudestaan. :) Olihan siinä jaksossa hyviäkin aiheita, kuten varaston sotkuisuudesta ( ja Donlad Trumpista) sekä Kielikadun avajaisista.

Kerrattiin matikan desimaalilukulaskuja ja oppilailta tuli kommenttia, että nämähän ovat helppoja...

Vaikeinta on desimaaliukujen jakolaskut, joten niitä kannattaa kerrata! Koe on 15.2. keskiviikkona.

Hyvää viikonloppua!

t:Jenni-ope

p.s. Läksynä on tehdä omat kertaustehtävät matikasta loppuun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti