tiistai 21. helmikuuta 2017

Tiistai

Tänään koulu alkoi  A2-kielillä. Sitten oli jakotunnit. Sitten oli myös lukutunti. Ruokana oli kirjolohikiusausta. SItten on vielä matikkaa ja hiihtoa

Läksyt: Äidinkieli s.86-87 teht 5-7
            Matikka s. 68 kt 1-2
            Mustat sanat niistä kuusi lausetta ja start 11

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti