Tänään koulu alkoi A2-kielillä. Sitten oli jakotunnit. Sitten oli myös lukutunti. Ruokana oli kirjolohikiusausta. SItten on vielä matikkaa ja hiihtoa
Läksyt: Äidinkieli s.86-87 teht 5-7
Matikka s. 68 kt 1-2
Mustat sanat niistä kuusi lausetta ja start 11
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti