perjantai 15. maaliskuuta 2013

Ei ihan helpoin mahdollinen matikan koe

Tänään oltiinkin aika haastavien asioiden parissa. Jakotunneilla vastattiin ohjatusti Hämeenlinnan kaupungin teettämään sähköiseen asiakastyytyväisyyskyselyyn. Sen jälkeen ne, jotka ehtivät, saivat tehdä Moodlessa yllin "tentin". Tein tenttikokeilun Moodle-kurssilla muutama viikko sitten. Vastaukset tulevat minulle kootusti. Mielenkiintoista nähdä kuinka systeemi onnistui. Pidämme ensi viikolla yllistä ihan perinteisen harjoituskokeen. Matikan koe tuotti lähes kaikilla hankaluuksia sanallisten tehtävien takia ja ohjasinkin aika paljon yhteisesti takasivun tehtäviion vastaamista.

Vanhempien apua tarvitaan viikonlopun kotitehtävään, jossa vastataan vauva-aikaan liittyviin kysymyksiin.

Hyvää viikonloppua!

Kotitehtävät:

Äidinkieli:

s.17 jos jäi keksen
Monisteet "Minä vauvana" ja "Minä koululaisena" (jos jäi kesken)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti