Tänään jatkoimme pääsiäisaihetta ja sen jälkeen harjoittelimme Ismo-kanttorin johdolla pääsiäiskirkon lauluja isossa salissa koko koulun voimin. Ismon tyyli oli kyllä todella mukaansatempaava. Muutama oppilas tunsikin Ismon kuoroharrastuksen kautta.
Matikassa edettiin 3:n kertotauluun ja äidinkielen tunneilla jatkettiin lehtiprojektia. Viimeisellä tunnilla luettiin hölmöläistarinoita.
Kotitehtävät:
Uskonto: pääsiäistehtävä vihosta
Matikka: s. 51 kotitehtävät ja 3:n kertotaulun kultaiset portaat ulkoa
Äidinkieli: Lue s. 121 ja vastaa vihkoon teht.1-2 (Kokonaiset lauseet.)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti