maanantai 18. maaliskuuta 2013

Uusia lauluja

Tänään jatkoimme pääsiäisaihetta ja sen jälkeen harjoittelimme Ismo-kanttorin johdolla pääsiäiskirkon lauluja isossa salissa koko koulun voimin. Ismon tyyli oli kyllä todella mukaansatempaava. Muutama oppilas tunsikin Ismon kuoroharrastuksen kautta.

Matikassa edettiin 3:n kertotauluun ja äidinkielen tunneilla jatkettiin lehtiprojektia. Viimeisellä tunnilla luettiin hölmöläistarinoita.

Kotitehtävät:

Uskonto: pääsiäistehtävä vihosta
Matikka: s. 51 kotitehtävät ja 3:n kertotaulun kultaiset portaat ulkoa
Äidinkieli: Lue s. 121 ja vastaa vihkoon teht.1-2 (Kokonaiset lauseet.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti