perjantai 22. maaliskuuta 2013

Sotkupäivä

Jos tänään sattuu kulkemaan 2c-luokan ohi ja kurkkaamaan ovesta sisään, voi helposti huomata että täällä on askarreltu. Lattialla on höyheniä, multaa, rairuohonsiemeniä ja paperisilppua. Toivottavasti rairuohoistutukset itävät ensi viikkoon mennessä!

Matikassa kerrattiin 3:n kertotaulu ja laskettiin pitkiä laskutoimituksia. Päivän päätteeksi muutama oppilas tuli virpomaan opettajaa, jonka olkapää oli tänään niin kipeä, ettei käden nostaminen sujunut ollenkaan. Toivottavasti muutun tuoreeksi ja terveeksi tulevaksi viikoksi!

Hyvää viikonloppua ja palmusunnuntaita!



Kotitehtävät:Matikka s. 55 loppuun ja s. 57 kotitehtävät 1 ja 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti