keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Temppuilua telineillä

Tänään oli sisäliikunnassa telinevoimistelurata ja tornipallopeliä. Ohjaajan kanssa oli jaettu ryhmä puoliksi niin, että radalle ei tullut tungosta ja kaikki pääsivät liikkumaan ruhtinaallisesti. Meillä oli koko iso sali käytössä. Olin tosi iloinen kun moni oppilas uskalsi mennä päinsuistunnan rekillä ja muutama harjoitteli jo kieppiäkin. Myös kuperkeikat näyttivät sujuvan hyvin kun viime viikolla oli harjoiteltu.

Ryhmätunneilla aloitettiin naulaushommia ja oppilaat olivat siitä innoissaan.

Kotitehtävä:

Matikka: s. 55 kotitehtävälaatikko ja opettele ulkoa koko kolmen kertotaulu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti