Eilen olin hätäensiapukurssilla, jossa opeteltiin muun muassa elvytystä ja tajuttoman siirtelyä. Tänään aloitimme päivän telinevoimistelulla isossa salissa yhdessä 4b-luokan kanssa. Oppilaat kiersivät seitsemällä eri pisteellä ja harjoittelimme muun muassa rekillä ja permannolla tehtäviä liikkeitä ja liikesarjoja. Lisäksi meillä oli tasapainoilua puomilla, hyppelyrata, kuntopiste, rengastemppupaikka ja köysipiste. Rata ja siivoukset sujuivat hienosti ja kaikki muistivat käydä pesulla.
Matikassa kerrattiin vielä vähän tuttuja kertotauluja ja jaoin F-kokeet takaisin. Käsitöissä pääsimme maalaushommiin, mutta muutama taulupohja oli kadonnut johonkin kuivauskaapista. Mystistä! Pitää jatlkaa etsintöjä.
Matikka: s. 47 thet 1-2 ja s.44 loppuun (jos jäi kesken)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti