Tänään pelasimme puolikkaan ryhmän tunneilla Juniorijournalistipeliä, jossa pääsi etenemään lehtitalossa huoneesta toiseen. Peli löytyy luokan Moodle-sivuilta, jos sitä haluaa pelata kotona lisää. Yllissä tutustuttiin ruuansulatukseen ja mietittiin millainen lautasmalli olisi terveellisin. Ruokailussa kolme oppilasta söi lautasmallin mukaisen aterian kalaa, perunamuusia ja salaattia.
Kotitehtävät:
Matikka: s. 35 kotitehtävät 1-2 ja kahden kertotaulu ulkoa
Äidinkieli:
Lukukirja s. 115 lue ja opettele yhden henkilön vuorosanat
Tehtäväkirja s. 12 yksi tehtävä oman valinnan mukaan
Ylli: Lu s. 68-69 ja tee vihkotehtävä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti