Naistenpäivän sää oli kovin talvinen. Aamulla oli kova pakkanen ja nyt sataa lunta. Odotamme oppilaiden kanssa jo kevättä.. Tänään kaikki saivat lasilyhdyt maalattua valmiiksi. Askartelimme kertolaskuviivaimille säilytystaskuja ja otimme valokuvia toisistamme. Valokuvaus jatkuu ensi viikolla.
Matikassa yhdistettiin kertolaskua jakolaskuun. Koulun kirjastokäynnillä sai esittää toiveita kirjahankintoja ajatellen. Meidän luokka toivoi lisää Risto Räppääjiä, Harry Pottereita, Lasse-Maijan etsivätoimisto -kirjoja ja Tatu ja Patu -kirjoja.
Kotitehtävät:
Matikka: s. 36 loppuun ja s. 39 kotitehtävälaatikon tehtävät 1 ja 2
Äidinkieli:
Lukukirjas: s. 116-117 Lue kaksi kertaa
Tehtävävihko: s. 13 yksi tehtävä oman valinnan mukaan
Hyvää viikonloppua!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti