Aloitimme tänään kaikki klo 8.30 poikkeuksellisesti, jotta pääsimme matematiikan asioissa yhdessä alkuun. Uuden jakson aiheena on koordinaatisto. Äidinkielentunnilla oli viimeinen lukutunti tällä erää. Suurin osa sai kirjan jo luettua loppuun ja tehtyä kirjasta lukudiplomitehtävän.
Toisella ja kolmannella tunnilla teimme luokasta elokuvateatterin ja katsoimme oppilaiden valitseman elokuvan. Elokuva oli palkinto tähtiviikkojen " Kuunteleminen"-sopimuskohdan noudattamisesta.
Tänään olin iloinen siitä, että oppilaat olivat järjestäneet luokan jälleen takaisin luokaksi ruokailun jälkeen. Lisäksi olin iloinen siitä, että oppilaat kertoivat kivoja terveisiä välitunnilta, että leikit olivat sujuneet hyvin.
Kottehtävät:
Matikka: mökki 21
Äidinkieli: Lue oma kirjasi loppuun ja tee kaikki pienen Lukupäiväkirjan tehtävät huolellisesti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti