torstai 23. lokakuuta 2014

Savitöitä

Tänään teimme savitöitä kuvisluokassa. Lopputulos pidettäköön vielä salaisuutena. Kuviksen jälkeen oli äidinkieltä, matikkaa ja yllin koe. Yllin kokeen jälkeen jatkettiin keskeneräisiä kuvistöitä vielä ja kuunneltiin pari toivekappaletta ahkerilta siivoojilta. :)

Läksyt:

Äidinkieli: lue s. 34-35 ja tee tehtävä 1 vihkoon, MUISTA vastata lauseilla.
Matikka: s. 52-53 loppuun ja mökki 23


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti