Tänään teimme savitöitä kuvisluokassa. Lopputulos pidettäköön vielä salaisuutena. Kuviksen jälkeen oli äidinkieltä, matikkaa ja yllin koe. Yllin kokeen jälkeen jatkettiin keskeneräisiä kuvistöitä vielä ja kuunneltiin pari toivekappaletta ahkerilta siivoojilta. :)
Läksyt:
Äidinkieli: lue s. 34-35 ja tee tehtävä 1 vihkoon, MUISTA vastata lauseilla.
Matikka: s. 52-53 loppuun ja mökki 23
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti