Hei!
Olin eilen poissa töistä ja luokkaa oli opettamassa vararehtori. Oppilaat olivat tykänneet Kristiinasta ja Kristiinakin kehui oppilaita oikein reippaiksi. Tämä oli mukava kuulla! Eilen pidettiin koko koulun poistumisharjoitus, joka oli kuulemma mennyt hitaammin kuin viime vuonna. Onhan koulullamme nyt200 oppilasta enemmän kuin viime vuonna.
Tänään tehtiin kertotaulutesti b-ryhmän kanssa. Äidinkielen tunnilla luettiin omia kirjoja eteenpäin. Yllin tunnilla kertasimme kokeeseen tulevia asioita yhdessä.
Lisäksi meillä oli jyväskyläläinen vieras eli kuunteluoppilas. Äänestimme tähtipalkinnoksi elokuvatunnin. Kuulimme, että luokka on voittanut Cross Fit Kidz-tunnin Omin voimin kouluun-kampanjassa. Suunnittelimme tulevan projektin luokan sopimuksista. Loka-marraskuussa oppilaat keräävät sydämiä eli tsemppaavat toisten huomioimisessa.
Viimeiseksi tänään rehtori kävi puhumassa luokassa ja painotti sitä kuinka tärkeää on muistaa käyttäytyä toisia kohtaan kunnioittavasti ja ottaa kaikki mukaan. Siitä on hyvä jatkaa loman jälkeen.
Läksyt:
Lue omaa kirjaasi 3/4 tai jos haluat, voit lukea kirjan loppuun ja tehdä Lukupäiväkirjan tehtävät.
Yllin koe on ensi viikon torstaina (kpl 1-12, ei lajisivuja). Siihen voit harjoitella mm. pelaamalla SanomaPro:n sivuilla Pisara4:n tehtävät.
Rentouttavaa syyslomaa!
t:Jenni-ope
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti