perjantai 31. lokakuuta 2014

Tilkkuja, koe ja laivanupotusta

Kässätunnilla minun ryhmäni askarteli tilkkutöiden parissa. Kaikki saivat huovutustyönsä valmiiksi. Tässä muutamia kuvia.


Hopeinen kuu luo merelle siltaa...

Kaksi vanhaa puuta sateen pieksämää katsoo kevääseen...


Oppilaat tekivät matikankokeen aika nopeasti - toivottavasti myös huolellisesti. B-ryhmä teki päässälaskut jakotunnilla ja sen jälkeen pelasimme aarresaari- ja laivanuoptuspelejä pareittain.

Välituntisin oppilaat ovat nyt leikkineet vinkkiä, jolloin tytöt ja pojat ovat olleet enemmän yhdessä. Se on tosi kiva juttu! Jouduin tänään ekaluokkalaisten tyttöjen piirittämäksi välitunnilla, joten olin tavallaan itsekin mukana välituntileikissä.

Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti