torstai 2. lokakuuta 2014

kuvista ja puita

aamulla aloitimme kuviksella kaikki jatkoivat puu-töitä (eli siis piirsimme puita) kaikki olivat saaneet oikean puun valmiiksi joten teimme kaikki fantasia-puita ne olivat  VÄRIKKÄITÄ  ja hienoja. Melkein kaikki saivat ne valmiiksi mutta oikeat puut ovat jo valmiita kaikilla! :-) äidinkielen tunnilla tarkistimme läksymonisteita ja luimmme wuhuu!!!!! seuraavaksi meillä on matikkaa.






                                       KOTILÄKSYT
                                       ÄIDINKIELI oma kirjan luku tehtävä
                                       MATIKKA moniste


                   T:Lotta ja Siiri ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti