maanantai 6. lokakuuta 2014

Vitaepro mainoksia musan tunnilla

Ensimmäisenä tarkistimme ussan läksyt ei tullut läksyä. Lopputunti oli kompassia.Siitäkään ei tullut läksyä. Sitten esittelimme äikän julisteet 4d luokalle ei läksyä. Sitten oli ylliä esittelimme Powerpoint esityksiä omista eläimistämme se oli kivaa (eikä läksyä)!!!  Sitten oli enkkua B-ryhmällä ja A-ryhmällä matikkaa (niistä tuli läksyä s. 45 teht. 3-4) 

Nyt meillä on musan tunti mä ja pari mun kamuu tehään vitaepro esitys se on musiikki näytelmä siitä ihan best juttuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!          XD

T:Siiri ja Lotta


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti