Ensin kun tulimme kouluun lähdimme hakemaan vanhalta hautausmaalta syksyisiä lehtiä kuvistyötä varten, ennen kuin lähdimme menimme leikkimääm lehdillä. Kun saavuimme koululle oli kuvista, teimme kuvistöitä keräämistämme lehdistä. saimme piirtää lehdet paperille ja sitten piirsimme ne tusseila vahvemmiksi ja hienommiksi. Äikän tunnilla merkitsimme läksyn ja se oli siis s.33 teht 2, muuten luimme vain tarinaa ja lihotimme lauseita. Seuraavaksi on matikkaa ja ylliä niistä läksyt myöhemmin!!
Matikka: Harjoittele ja kertaa kertotaulut ulkoa ensi maanantaiksi (a-ryhmä), tiistaiksi (b-ryhmä)
Ylli: Lue s. 36-37 ja tee moniste hyönteisistä ja hämähäkeistä
kirjoitti: Siiri ja Åsa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti