Tänään melkeinkoko päivä meni kirpparitoiminnan hyväksi. Opettajalla oli kahdeksan muistutusta puhelimessa, sillä oppilaita piti lähetellä terveydenhoitajalle ja kirpparille ja kirjastoautolle ja kokeita tekemään jne. Onneksi saimme sentään aika monen kanssa aamulla huovutettua villatyöt, kun Jukka oli valvomassa kirpparitouhua.
Oppilaat myivät kirpputorilla omia tavaroitaan ja toiset ostivat tavaroita. Kirpparin jälkeen piti tietysti laskeskella rahoja ja esitellä hankintoja. Osa oppilaista ehti sentään laskeskella myös kertolaskuja.
Viimeisellä tunnilla leikittiin b-ryhmän kanssa "Ei, juu, vaarinhousut" ja "Potaska"-leikkejä.
Hyvää viikonloppua!
Läksyt:
Englannin läksy a-yhmälle
Harjoittele kertotaulut ulkoa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti