Heippa!
Vähän kehnosti kävi aika monille savitöille, joten suurin osa oppilaista teki tänään uudet savityöt.... No, oppia ikä kaikki! Askartelimme myös kortteja. Äidinkielen tunnilla kirjoitimme tosi hyviä tarinoita kappale kerrallaan!
Kotitehtävät:
Matikka: harjoittele koetta varten (laskujärjestys, kertotaulut, koordinaatisto)
Äidinkieli: s. 36-37 teht 2a tai 2b valinnan mukaan
Ylli: s. 46-47 teht. 1-3, valitse kaksi tehtävää ja tee vihkoon
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti