Hei!
On ollut vaihdikas viikko, kun välituntejakin on mennyt uintireissujen merkeissä. Olemme Kurre-opettajan kanssa olleet todella positiivisesti yllättyneitä lasten uimataidosta. Ilmeisesti kesällä on polskittu paljon. Eilen sukelleltiin ja treenattiin selkäuintia. Tänään jatkettiin tekniikkatreenejä selkä- ja vapaauinnissa sekä hypittiin reunahyppyinä kynttilä- ja starttihyppyä. Muutama ehti kokeilla myös pelastushyppyä! Susanna otti aikoja 5o metrin uintitestissä, jossa piti uida 25 metriä selkäuintia. Oppilaat saivat ohjaajilta kehuja, että käyttäytyivät hyvin ja olivat taitavia vesipetoja. Pyöräily ja kävely hallille sujui myös mallikkaasti. Ilma oli ihanan aurinkoinen, mutta tuuli oli aika voimakas.
Matikassa tehtiin taas kertotaulutestit ja karkkitasolla on nyt jo 6 oppilasta! Koordinaatisto näytti olevan todella hyvin hallussa.
Läksyt:
Matikka: mökki 26
Äidinkieli: moniste loppuun
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti