torstai 17. maaliskuuta 2016

17.3.

Eilen Jukka Virtanen tuli käymään meijän luokassa. No tänään alotettiin musiikilla sitten oli välkkä. Sen jälkeen oli äikkää ja ruokana oli pastaa.Vikoilla tunneilla on matikkaa ja enkkua. Ainii ja sit on vielä lisäkielet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti