maanantai 21. maaliskuuta 2016

Tylsä maanantai

Tänään oli tylsä maanatai. Aamulla B-ryhmällä oli äidinkieltä. Sitten A-ryhmä tuli kouluun ja kaikilla oli englantia. Sitten oli välkkä. Sen jälkeen me tarkistettiin matikan läksyt ja meillä oli toimintatunti eli me pelattiin matikkapeljeä.

Sitten meillä oli ruokailu ja ruokana oli perunaa ja possukastiketta. Nyt meillä on välkkä ja sen jälkeen B-ryhmällä on puukässää ja A-ryhmällä rättikässää. Sitten osalla on saksaa, venäjää tai ranskaa. Sitten viimeistään kaikki on päässy koulusta.

  T: ADII AJ ARAS
Triorama valmiina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti