Tänään oppilaat viimeistelivät juhlapyhäjulisteitaan ja sitten pohdittiin vähän ihmisen lisääntymistä, hedelmöittymistä ja raskausaikaa. Tyttöjen kanssa jatkettiin terkkarin "murkkutunnilla" ja kysymyksiä oli niin paljon, että 45 minuuttia ei riittänyt, vaan aikaa meni yli tunti. Terkkari Katri lupasi tulla vielä uudestaan ensi viikolla, koska joitain asioita jäi vielä kesken. Täytyy sanoa, että on meilla aktiivinen luokka!
Viimeisellä tunnilla kerrattiin sijamuotoja ja sanaluokkia. Huomenna kerrataan vielä vähän, koska äidinkielen koe siirtyi perjantaille.
t:Jenni-ope
Läksyt:
BG: moniste raskausajasta ja vauva-ajasta, lue kpl 45 loppuun kirjasta
ÄI: Harjoittelua äidinkielen kokeeseen (sanaluokat, sijamuodot)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti