maanantai 7. maaliskuuta 2016

maanantai

ekalla tunnilla oli b-ryhmällä äikkää.tokalla tunnilla oli enkkua.sitten oli matikkaa ja äikkää.sitten oli ruokailu.sitten oli vain kässäää

Läksyt:

MA: s. 86 teht.2 loppuun ja s. 88 KT.1.
ÄI: s. 83 teht. 3-4 vihkoon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti