tiistai 22. maaliskuuta 2016

Perus tiistai

Tänään on tiisti. Koulu alkoi kaikilla 10.30. Ensin meillä oli kuvista ja me tehtiin pikkukummeille jotain pääsiäishommia, joihin liiteään pieniä suklaamunia. Sitten meillä oli ruokailu ja ruokana oli perunaa ja kalaa. Nyt on välkkä ja sitten meillä on matikkaa ha historiaa. Viimeisenä meillä on musiikkia.

 T: Iisa ( Iida ja Sara)

Läksyt:

Matikka: s. 116 Kt. 1-2
Historia: Selvitä kaksi asiaa sotapäällikkö Hannibalista

Harjoittele biologian kokeeseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti