keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

Tylsä ja perus keskiviikko

Tänään on keskiviikko ja kaikilla alkoi koulu 8.30..Ekana meillä oli Katrin luokassa historiaa ja me tehtiin esitelmiö koneilla. Sitten meillä oli uskintoa ja me esiteltiin uskonnon esitelmät. Sitten oli välitunti jonka jälkeen meillä oli biologian koe. Se oli aika vaikea. Sitten oli ruokailu. Ruokana oli kasvisosekeittoa ja riisipiirakkaa + omenoita. Sitten oli kaikilla englantia ja sit välkkä js sit äidinkieltä.......

LÄKSYT: Enkku. ex.12 ex.13 & ex.14
                                               
                                                                   T: Iisa ( Iida & Sara )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti