Tänään ensimmäisenä oli englantia ja sen jälkeen opettajamme antoi meille liikuntapassit. Muistakaa täyttää sitä passia! Ja myös vanhemmille on tarjolla liikuntahaaste ;). Seuraavaksi on käsityötä ja sitten A2-kielet.
Läksyt:
EN:s.116 teht 8
MA:s.94 kotiteht. 1-2
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti