Tänään on torstai. Kaikilla alkoi koulu 9.20. Enisn me tultiin luokkaa ja sit me lähettiin pääsiäiskirkkoon. Me oltiin siellä hetki ja sittenn lähdettiin takaisin koululle. Me mentiin piilottamaan meidän pikkukummeille pääsiäisyölätyksiä. Sitten eaiteltiin loput uskonnonesitelmät. Sitten oli ruokailu ja ruokana oli nugettia ja perunamuusia. Nyt on vällkä ja sen jälkeen me mennään etsimään pikkukummien piilottamia yllätyksiä ja ne etsii meidön yllätykset. LÄKSYT: Ei tullu.
T. Iisa ( Sara & Iida )
HYVÄÄ PÄÄSIÄISLOMAA!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti