tiistai 15. maaliskuuta 2016

Tiistain ajatuksia

Tänään oli ensimmäisenä kuvista, mutta ennen sitä oli kansallisuus-konsertti. Kuviksessa jatkoimme kukin omia töitämme. Seuraavaksi on historian koe. Sitten on musiikkia, jonka jälkeen pääsemme kotiin ;)

T: Järjestäjät

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti