Tänään oli aika rauhaisa päivä. Tai siltä ainakin tuntuu, kun istun tässä luokan aulassa ja luokasta ei kuulu pihahdustakaan, koska terveydenhoitaja pitää "murkkutuntia" pojille ja oma ope on ulkoistettu! :)
Tänään käytiin vielä vähän vauva-aikaan liittyviä asioita läpi. Järjestäydyttiin jonoon eri perusteilla ja kuultiin millainen kukakin oli ollut vauvana. Katsottiin kuinka raskaus etenee ja miten sikö kasvaa kohdussa.
Läksyt:
BG: Lue aukeama "Kysymyksiä terveydenhoitajalle"
ÄI: Harjoittele sanaluokat ja sijamuodot (palauta monistenippu tehtynä ja tarkastettuna opettajalle huomenna)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti