torstai 10. maaliskuuta 2016

Torstain turinoita

Tänään oli aika rauhaisa päivä. Tai siltä ainakin tuntuu, kun istun tässä luokan aulassa ja luokasta ei kuulu pihahdustakaan, koska terveydenhoitaja pitää "murkkutuntia" pojille ja oma ope on ulkoistettu! :)

Tänään käytiin vielä vähän vauva-aikaan liittyviä asioita läpi. Järjestäydyttiin jonoon eri perusteilla ja kuultiin millainen kukakin oli ollut vauvana. Katsottiin kuinka raskaus etenee ja miten sikö kasvaa kohdussa.

Läksyt:

BG: Lue aukeama "Kysymyksiä terveydenhoitajalle"
ÄI: Harjoittele sanaluokat ja sijamuodot (palauta monistenippu tehtynä ja tarkastettuna opettajalle huomenna)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti