Tänään meillä oli aamulla uusi istumajärjestys ja aloitimme ideoimaan äidinkielen kirjoitelmaa otsikolla Minun juttuni. Rami, Panu ja Kurre pitivät Seminaarisalissa tiedotustilaisuuden Semppu-TV:stä. Ensimmäinen lähetys on perjantaina 16.9. ja toimitus on 6b-luokkalisten järjestämä.
Liikunnassa juostiin ja aidottiin, hypättiin ja heitettiin. Sää suosi!
Biologian tunnilla käytiin läpi suo- ja metsätehtäviä ja opiskeltiin metsätalouteen liittyviä asioita.
Läksyt:
BG: Lue s. 20-21 ja tee teht. 1-3 "Puun kierto talousmetsässä"-paperin yhteyteen.
Ruotsin ja enkun läksyt
t:Jenni
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti