Heippa!
Torstaina jatkettiin käsityöprojekteja ja oppilailla oli enkkua. En nähnyt kuin B-ryhmän oppilaita, koska meillä opettajilla oli kehittämistiimi-iltapäivä.
Tänään perjantaina kävimme vähän pihalla keskiaika-aihetta läpi ennen kuin lähdimme taidemuseolle Ester Heleniuksen näyttelyyn ja siellä syntyi tosi hienoja asetelmatöitä, jotka tehtiin öljypastelliliiduilla. Opas kiitteli 6c:n oppilaiden käytöstä ja sitoutumista taiteiluun.
Kun tulimme koululle, katsoimme ensimmäisen Semppu-TV:n, joka oli 6d-luokan tekemä. Se oli hauska. Meidän Semppu-TV vuoromme on viimeisenä eli 2.12.2016. Nyt pitää jo alkaa ideoida.
Ruotsin tunnilla oppilaat tekivät pieniä videointeja ruotsiksi. Jäin katsomaan niitä ja olin tosi ylpeä, koska työt olivat kekseliäitä, hauskoja ja tasokkaita. Näköjään ruotsia oli jo opittu aika monta lausetta. :)
Hyvää viikonloppua!
Läksy:
Historia: Lue s. 24-27 ja tee tehtävät 1-5 niin, että osaat vastata niihin seuraavalla historian tunnilla
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti