Tänään aloitimme käsityöllä.
Sitten oli ruokailu. Ruoaksi oli ohrasuurimopuuroa ja salaattibuffet.
Sitten oli englantia. Englannissa oli kahoot peli.
Sitten oli äidin kieltä.
Läksyt : Englanti Eye culture 2 p. 31 ja ex 10 p. 28
Äidin kieli harjoittele kokeeseen.
Kirjoittajat : Aleksi v. ja Juliana.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti