Ei pidetty kuvista tänään, kun oltiin perjantaina taidemuseolla. Uskonnon tunnilla puhuttiin kirjesalaisuudesta, mielipiteen- ja sananvapaudesta sekä hyvistä/pahoista teoista. Historiassa opiskeltiin erilaisia kirkkojen tyylisuuntia keskiajalta. Pidettiin myös Kahoot!-läksynkuulustelu. Kerrattiin matikan kokeeseen, ennen kuin lähdettiin Liikennepuistoon.
Oli jälleen kerran aurinkoinen päivä ja 3c:n oppilaat pyöräilivät meidän tekemiä liikennetehtävärasteja Liikennepuistossa. Se sujui hyvin.
Läksyt:
Uskonto: Täydennä taulukko hyvistä teoista vihkoon
Historia: Lue s. 28-33 ja tee teht. 2-4
Matikka: harjoittele kokeeseen (pe 23.9.)
 |
| Peltipoliisi :) |
 |
| Kielletty ajosuunta |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti