keskiviikko 21. syyskuuta 2016

keskiviikko

Ei pidetty kuvista tänään, kun oltiin perjantaina taidemuseolla. Uskonnon tunnilla puhuttiin kirjesalaisuudesta, mielipiteen- ja sananvapaudesta sekä hyvistä/pahoista teoista. Historiassa opiskeltiin erilaisia kirkkojen tyylisuuntia keskiajalta. Pidettiin myös Kahoot!-läksynkuulustelu. Kerrattiin matikan kokeeseen, ennen kuin lähdettiin Liikennepuistoon.

Oli jälleen kerran aurinkoinen päivä ja 3c:n oppilaat pyöräilivät meidän tekemiä liikennetehtävärasteja Liikennepuistossa. Se sujui hyvin.

Läksyt:

Uskonto: Täydennä taulukko hyvistä teoista vihkoon
Historia: Lue s. 28-33 ja tee teht. 2-4
Matikka: harjoittele kokeeseen (pe 23.9.)
Peltipoliisi :)

Kielletty ajosuunta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti