Tiistaina 27.9. vietettiin Seminaarin koulun olympialaisia Kaurialan kentällä. Sää suosi, mutta tekniikka ei. Onneksi saimme äänentoiston loppujen lopuksi toimimaan ja oppilaiden hienot maaesittelyt saatiin pidettyä ja alkulämmittely tanssittua! Sukkulaviestit jäivät väliin tämän tekniikkasäädön vuoksi.
6c oli tosi innokkaana suorittamassa lajeja ja lisäksi hypättiin ihan villinä hyppynaruhaastetta, tehtiin kärrynpyöriä, juostiin portaita, heiteltiin frisbeetä ja kiipeiltiin mäkiä. Täytyy sanoa, että liikettä oli! Osa oppilaista halusi osallistua kutosten väliseen moniotteluun ja sen tuloksia katsotaan sitten ensi viikolla.
Viimeisellä tunnilla oli matikkaa ulkona. Harjoittelimme hieman murtolukuja erikoisilla välineillä, nimittäin jäätelöpakkauksilla. Open synttärien kunniaksi pakkausten sisällöstä 4 x 6/6 eli 24/6 meni oppilaiden (ja omaan) suuhun.
LÄKSY:
Matikka: Kertaamme murtolukuja-aukeama ja kotitehtävät
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti