keskiviikko 7. syyskuuta 2016

keskiviikko

Tänään oli uskontoa, matikkaa ja kuvista. Ruokana oli kasvissosekeittoa.

Uskonnon tunnilla osallistuimme muistotilaisuuteen, johon kävelimme hiljaisesti. Kuuntelimme rehtorin pitämän puheen ja menehtyneen oppilaan suosikkikappaleen. Sen jälkeen juttelimme vähän aikaa asiasta vielä luokassa.



Läksyt: ma: s.40 kt.1-2 ja uskonto t. 2-5 moniste

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti