perjantai 23. syyskuuta 2016

Kylmä perjantai

Ensimmäisenä meillä oli liikuntaa, jossa oli kaupunkisuunnistusta. Liikunnan jälkeen menimme luokkaan ja meillä oli siellä historiaa. Seuraavaksi A-ryhmällä on matikan koe ja B-ryhmällä ruotsia. Sitten on ruokailu ja A ja B vaihtaa paikkaa eli A-ryhmällä matikan koe ja B-ryhmällä ruotsia.

LÄKSYT:

HI: Lue s.34-37 ja teet teht. 1-3
Muistakaa tehdä myös Ruotsin läksyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti