Ensimmäisenä meillä oli liikuntaa, jossa oli kaupunkisuunnistusta. Liikunnan jälkeen menimme luokkaan ja meillä oli siellä historiaa. Seuraavaksi A-ryhmällä on matikan koe ja B-ryhmällä ruotsia. Sitten on ruokailu ja A ja B vaihtaa paikkaa eli A-ryhmällä matikan koe ja B-ryhmällä ruotsia.
LÄKSYT:
HI: Lue s.34-37 ja teet teht. 1-3
Muistakaa tehdä myös Ruotsin läksyt!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti