Meillä oli tänään hieno keskiaikainen ritarinäytelmä. Lisäksi oppilastiimit saivat loistavia aikaansaannoksia! Olen tosi tyytyväinen!
Hyvää viikonloppua!
t:Jenni
Läksyt:
Hissa: lue s. 22-23 tee teht. 1-5
Matikka: s. 44 Kt.1-2
Ruotsin läksyt
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti