maanantai 19. syyskuuta 2016

Suunnistus päivä

Ensimmäisellä tunnilla suunnittelimme yhden päivän leirikoulua joka on ensiviikolla Syöksynsuun leirikeskuksessa. Toisella tunnilla oli englantia ja sitten oli välitunti. Välitunnin jälkeen oli liikuntaa. Olimme liikennepuistossa ja sitten lopun aikaa sunnistimme siinä lähistöllä. Ruokana oli perunamuussia ja lihapullia. Ruokailun jälkeen on äidinkiletä ja ruotsia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti