torstai 13. helmikuuta 2014

13.2.2014.

Tänään meillä oli aamulla musikkia siellä me harjoteltiin rytmejä. Sitten menimme syömään. Ruokana oli kananugetteja ja perunamuussia ja dippikastike. Sitten a-ryhmä meni enkun tunnille ja b-ryhmällä oli matikkaa. Sitten oli välitunti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti