perjantai 14. helmikuuta 2014

Perinteiset Wanhojen tanssit ja rehtorin ystävänpäivän saarna

Osa oppilaista oli hössöttänyt jo maanantaista asti tanssiaisista ja tänään odotus palkittiin. Wanhat lipuivat tanssilattialle ja pyörähtelivät poloneesin tahdissa. Oppilaat ihastelivat prinsessapukuja ja pääsivät sitten tanssimaan lukiolaisten kanssa.

Kun tanssijat olivat lähtenee, jäimme saliin jakamaan halauksia ja kirjoituksia halipasseihin. Sitä ennen rehtori piti tiukahkon puheen koulun sääntöjen noudattamisesta ja välinpitämättömyydestä, jota on nähtävillä esimerkiksi yhteisten tilojen ja välineiden käytössä.

Ystävänpäivän opiskelu jatkui kirjallisuuspalkeilla, jonka jälkeen lähdettiin viikonlopun viettoon.

Hyvää ystävänpäivää ja hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti