keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Kiva päivä (ainakin opettajalla)

Tänään oli jotenkin vaan tosi kiva päivä, vaikka aamulla jouduinkin taistelemaan jumittuneen rekkitolpan kanssa nelosten liikuntatunnin päätteeksi. Oppilaat olivat taas hienosti aloittaneet järjestäjien johdolla kalenterin. Luimme Nallen tarinaa ja nalle oli joutunut aikakoneessa dinosaurusten ajasta Egyptiin, jossa hän oli faaraon alaisena. Huh huh!

Äidinkielessä esitettiin uimahallitarinaa ja näyttelijät olivat todella loistavia ;) Lisäksi ehdittiin tehdä ihan hassu adjektiivitarina meidän luokasta. Harmi, etten voi julkaista sitä, koska siinä on niin paljon nimiä.

Kuviksessa kaikki saivat hiilityönsä valmiiksi ja kehystettyäkin. Niistä tuli tosi hienoja. Aloitimme vähän Suomi-ryhmätöitä. Oppilaat olivat niistä innoissaan ja työskentelivät tosi sopuisasti. Teemme suuren suuret Suomi-kartat seinille ja maalaamme niihin korkeuserot ja kaikenlaista muuta mukavaa sitten loman jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti