torstai 20. helmikuuta 2014

3c on paras (:

Terve täältä hassusta 3c:stä. B-ryhmällä oli matikkaa. Matikassa me tehtiin smartilla ja tietokoneilla: ope kysyi kertotauluja ja jakolaskuja ja me vastattiin koneilla ja vastaukset näkyi taululla. A-ryhmällä oli englannin koe. Musiikissa oli Ipanapa laulu,joka opeteltiin. Yllissä luimme kokeeseen ja vatupassi juttuja  Tänään ei naureskeltu.

T:Åsa

ps. Perjantaina on talent show.

Tältä näytti "Smart Notebookin Extreme Collaboration" sen jälkeen kun olin kysynyt Suomen itänaapuria ja hiihtolomasuunnitelmia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti