Tänään aloitettiin päivä yllin kokeella, joka vaikutti hirmu helpolta. Sen jälkeen tarkistettiin jokaisen oppilaan viikkotavoitteet pulpetin sisäkannesta ja niiden osaltakin viikko näytti sujuneen hyvin. Siivosimme pulpetit lomakuntoon ja sitten lähdimme kohti Talent-tapahtumaa.
Jännitys kipristeli ainakin opettajan vatsassa kun luokan edustaja siirtyi odotuspenkille. Tapahtumassa nähtiin 11 esitystä. Niistä 6 ensimmäistä oli 1.-3.luokilta. Joukossa oli kolme pianistia, yksi tanssi, yksi laulu ja yksi stand up -koomikko. 4.-6.luokkien esityksiä oli viisi (mm. bändi, tanssiryhmä, robottitanssija, laulaja). Talent-tapahtuman jälkeen jokainen luokka äänesti kaksi esitystä kummastakin sarjasta jatkoon.
Oppilaskunnan viralliset ääntenlaskijat kiirehtivät 12.00 laskemaan ääniä ja klo 12.18 tuli kuulutus, että 1.-3.luokkien sarjasta meidän luokan talentti pääsi jatkoon! 4.-6.luokkien sarjassa jatkoon pääsi robottitanssija. Näemme ja kuulemme siis näitä talentteja uudelleen koulun vihkiäisjuhlassa. Wau!
Näihin tunnelmiin on hyvä lopettaa kouluviikko ja aloittaa loma!
Rentouttavaa lomaa kaikille!
| 1.-3.luokkien tuleva voittaja esiintyy. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti