Eilen olimme luistelemassa Hakio-hallissa niin kaikilla tavallaan oli koe. (Ope jatkaa tässä nyt järjestäjän päivitystä). Eilen Hakio-hallilla oli jääleikkejä, luistelutaitorata ja jääkiekkoa pallolla. Oppilaat saivat valita joko muut jääleikit ja -pelit tai jääkiekon. Kaksi oppilasta oli kerrallaan luistelemassa taitoradalla, jossa piti näyttää opettajalle eteenpäinluistelu, taaksepäinluistelu, liuku ja jarrutus. Aika meni nopeasti ja jääkiekkopelissä harjoiteltiin erityisesti syöttämistä ja paikan hakemista.
Eilen olikin matikan tunnin tilalla englantia ja tänään oli ekalla ryhmällä enkun koe. Tänään saksanopettaja Heidi Leivonsalo kävi esittelemässä saksan opintoja. Aloitimme hieman Suomi-ryhmätöitä ennen kuin Heidi tuli. Äidinkielessä opiskeltiin substantiiveja ja pelattiin substantiivipeliä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti