keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Säbää ja Kuvista

Kun aamulla tulimme kouluun niin taululla oli ohjeet että tulemme ruokailuun olemme säbäturnauksessa jne. Järjestäjät ohjasivat meitä Jukan kanssa. Sitten oli ruokailu. Jenni ja pelipojat tulivat säbäpeleistä kouluun. Saimme hopeaa ja pronssia. Sitten oli äikkää. sitten menimme käytävään meidän kuvi töiden luokse ja sitten mentiin kuvisluokkaan. Kuviksessa harjoiteltiin hiilellä piirtämistä.
Tässä kuvassa nelosen tyttöjen palkinto. Poikien palkinto lähti ilmeisesti Krt Palmrothille. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti