tiistai 4. helmikuuta 2014

ICE SKATING TOUR

Aamulla lähdettiin kipsuttelemaan kohti Hämeensaaren kenttää. Siellä pidettiin Ice Skating Tour, jossa ohjaajat tanssittivat, leikittivät ja kisailuttivat lapsia. Meininki oli tosi mukava ja liikuntaa tuli paljon! Tehokkaan luistelutunnin päätteeksi saimme kaakaot ja karkit. Kävelimme koululle syömään ja ehdimme tehdä matikan päässälaskutestin. Enkun tunnin aikana opettaja lähti parin oppilaan ja muun koulun joukkueen kanssa takaisin Hämeensaareen koulujen luistelukisaan. Kisat sujuivat hyvin ja Seminaarinkoulu sai kaksi mitalia 5.-6.luokkien sarjasta.
Yhden jalan liuku

Näin sitä mennään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti